tag:blogger.com,1999:blog-114795473087868131.post1834456037453532623..comments2024-03-28T08:57:58.000+02:00Comments on Закони и право: Как да подадем жалба срещу МТел?pippohttp://www.blogger.com/profile/11311866156719132094noreply@blogger.comBlogger44125tag:blogger.com,1999:blog-114795473087868131.post-79210113806645872622024-01-28T08:14:26.961+02:002024-01-28T08:14:26.961+02:00Здравейте, аз имах същия случай като Вашия, от М-...Здравейте, аз имах същия случай като Вашия, от М-тел се прехвърли към VIVAKOM и ми начислиха неустойка от 410 лв.<br />Сега пратих жалби до КЗП, и до централния офис на Мтел и чакам отговор с надеждата да ми помогнат.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-114795473087868131.post-78052596547049456032020-10-21T23:10:26.578+03:002020-10-21T23:10:26.578+03:00Да и така е и виваком също участватДа и така е и виваком също участватAnonymoushttps://www.blogger.com/profile/00366808004569311888noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-114795473087868131.post-38036125361566766402019-07-17T18:21:01.835+03:002019-07-17T18:21:01.835+03:00Доста умело са те измамили. Не е кой знае какво, н...Доста умело са те измамили. Не е кой знае какво, но измамата си е измама. Гледам, че чак след 1 месец са ти публикували коментара, но все пак — може да е полезно на друг. Договорът може да се анулира, ако заведеш дело. Не защото не си се подписала на хартия — тези джаджи вършат същата работа, а защото не са ти дали да се запознаеш с договора, съответно не са те информирали за какво се подписваш. Това, че е подписан в офис, няма никакво значение. Не си била длъжна да се съгласяваш да влезе веднага в сила. Просто при сключване на договор от разстояние (т.е. онлайн) имаш съответния 7-дневен период за размисъл. Докато на място можеш с подпис да се откажеш от правото да анулираш договора в рамките на 7 дни, ПРЕДИ ДА е влязал в сила.<br /><br />Разбира се, най-лесно е да си платиш неустойките (които са 3 пълни месечни такси + пропорционална част от ползваните отстъпки) и да не се занимаваш — те на това разчитат; служителката е знаела какво ще се случи, но те е подвела, за да си сключи договора и оттам насетне не я е интересувало нищо. Напълно в правото си си обаче да се жалваш пред КЗП (КРС са може би още по-безполезни), като поискаш да задължат мобилния оператор да разтрогне договора. Ако не го направи доброволно, съответно заведе дело. Всичко това обаче ще отнеме общо няколко месеца, евентуално и средства, ако делото няма изхода, който си желала.Павлин Симеоновhttps://www.blogger.com/profile/03350361592446872032noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-114795473087868131.post-46417059609821562492019-07-17T13:27:54.010+03:002019-07-17T13:27:54.010+03:00принципно си наемете, макар че вероятно да е по-ев...принципно си наемете, макар че вероятно да е по-евтино да си платите<br />иначе що не пуснете оплакване до комисията за защита на потребителите и до комисията за регулиране на съобщенията? с този текст, който сте написала и малко от жалбата по-горе. за това пари не се дължат :)<br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-114795473087868131.post-40040327428804460262019-06-18T00:58:12.138+03:002019-06-18T00:58:12.138+03:00Здравейте, искам да подам възражение срещу служите...Здравейте, искам да подам възражение срещу служителка в офис на А1.<br />Отидох да платя поредната си сметка към БОБ и след като я заплатих тя ми каза, че трябва да подпиша договор към А1,защото спирали услугите на БОБ и за да си запазя номера,и да продължа да си го ползвам трябва да го направя сега в момента, нямало смисъл да отлагам.<br /> Като ми предложи промоционален пакет с 2лв отстъпка от абонаментния план.Аз исках да го запазя, макар да не го ползвах номера, защото имам друг, който ми беше достатъчен. Този го пазех за брат ми, който го ползваше при гостуванията си от чужбина за около 40дни годишно и казах няколко пъти, че искам възможно най-евтиният план.<br /> Тя ми се усмихваше любезно и кимаше с глава.<br /> Имаше един малък електронен монитор и само ме караше да се подписвам и тя от нейната страна също. Този монитор е голям колкото екрана на смартфон и освен поле за подпис, нищо друго не показва.<br /> Както и да е,подписах се електронно около 6 пъти, без да видя нищо от договора.<br /> Никой не ми каза, че в случай на отказ в 7дневен срок ще трябва да заплатя неустойка в размер на 6 месечни такси, защото договорът влиза в сила веднага в момента на подписването и нямаш дори и 24ч, за да го анулираш без последствия.<br /> В офиса има камери навсякъде и със сигурност може да се провери, че след като подписах без да ми покажат договор ми върнаха личната карта.<br />Дадоха ми новата СИМ карта. Разпечатка един екземпляр от договора и казаха, че старата карта е невалидна вече и че новата е активна вече.<br />Като се прибера у дома да си я поставя.<br /> Когато прочетох договора у дома, вече беше късно,<br /> Там пишеше, че ако съм подписала изрично, че искам да се активира веднага дължа неустойка за прекратяването на договора.<br /> В офиса ми казаха същото, защото договорът бил подписан в офиса им, изключение прави, ако е онлайн.<br />Подписът ми беше електронен, което си е онлайн. Аз не съм подписала на хартия и със син химикал, както се подписват официално документи, договор, избирателна бюлетина и т.н. <br /> Чувствам се умишлено измамена и не мога да се успокоя няколко дни вече!<br /> Дайте ми съвет, какво да правя?<br />Всички близки ми казват да платя и да си щадя нервите, че ще стане по лошо, ако протакам,но ми е трудно да го приема!Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/17550214308441475981noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-114795473087868131.post-25122151995098493822017-09-05T12:19:56.382+03:002017-09-05T12:19:56.382+03:00Здравейте на всички тук, бих искала да споделя пор...Здравейте на всички тук, бих искала да споделя поредния абсурд, свързан с Мтел. Накратко, майка ми получава предложение за допълнителни мегабайти мобилен интернет и сключва договор от разстояние (двугодишен, Мтел без граници XL). Когато решава да се възползва от промоционалните условия за закупуване на смартфон съобразно този абонаментен план, в магазина на Мтел обясняват, че е изгубила правото си да го направи, тъй като не е заявила смартфона още в момента на сключване на договора. След обаждания на *88, двама оператори твърдят, че не би следвало да има проблем, а други двама, че вината е у нея и не могат да съдействат. Никъде в договорните условия не фигурира подобна клауза, нито търговският представител е споменал за това условие, когато е предлагал договора. <br />Убедена съм, че се касае за нарушение на правата ми като потребители, но все пак какво е вашето мнение? Някой сблъсквал ли се е с подобен казус досега? Ще бъда благодарна за всички мнения и насоки.<br />Поздрави и хубав ден!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-114795473087868131.post-83774106783243354242017-07-07T14:19:22.385+03:002017-07-07T14:19:22.385+03:00Хора, ако сте в правото си, не се оставяйте да ви ...Хора, ако сте в правото си, не се оставяйте да ви се подиграват и да ви взимат парите за услуги, които дори не сте ползвали. Процедурата в общия случай е:<br />- жалба до оператора;<br />- жалба до КЗП и/или КРС;<br />- дело в съда - най-малкото се консултирайте с адвокат, а най-добре си наеме такъв;<br />(- дело в компетентен евро съд.)<br />Тъй като нещата могат да се оправят на всяко едно ниво, най-добре минете през всички последователно. Съдът например едва ли ще присъди да ви се покрият разходите за адвокат, ако не сте се опитали да разрешите проблема първо с оператора.<br />Четете Закона за защита на потребителите и не се поддавайте на рекет.<br /><br />Аз сега имам разпра с Виваком за напълно реална сметка от 40 лв за 28 МБ мобилен Интернет. Трафикът се генерира инцидентно - включил съм си нета, без да искам. След като отказаха категорично да ми преразгледат фактурата (аз съм им абонат от над 2 години и това никога не се е случвало преди), сега чакам финалния им отговор, понеже аз отговорих на първия им отговор, и ще пусна жалба до комисиите, тъй като в процеса на жалване установих, че ме таксуват по 2 тарифи за Интернет - 1,80 лв/МБ до на 40, след което по 0,08 лв/МБ. Също ми е непонятно защо съм имал изобщо Интернет достъп, като планът ми е само за минути. Ще видим докъде ще я докарам.<br /><br />Успех на всички!Павлин Симеоновhttps://www.blogger.com/profile/03350361592446872032noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-114795473087868131.post-33568029510308597472017-02-22T12:05:52.933+02:002017-02-22T12:05:52.933+02:00Привет и от мен. Четейки коментарите ме обхваща ле...Привет и от мен. Четейки коментарите ме обхваща лек уплах, примесен с притеснение, но не и разколебаване да се боря за правата си. В моя случай вече трети ден съм без домашен интернет, защото не съм си платил телевизията, която никога не съм имал. Около Коледа реших да си подаря интернет на мax скорост, която пък вървяла с ТВ, което аз отказах. След това любезно ми обясниха, че просто ще премахнат ТВ-то. Сега Net Box-a служи само за украса, дължа над 50лв (за ТВ) и чакам смс с изходящия номер на подаденото от мен "Искане" (на бланка предоставена ми от тях), което ще бъде разгледано до 20 раб.дни Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/03561711059797486319noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-114795473087868131.post-86844463994494197182016-11-16T10:51:32.472+02:002016-11-16T10:51:32.472+02:00Здравейте,ползвам план "Смарт "на "...Здравейте,ползвам план "Смарт "на "Виваком "от миналата година ,сега последната ни месечна сметка е 63 лева,а трябваше да плащаме 39 лева .Можем ли да осъдим "Виваком "за високите сметки ?Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-114795473087868131.post-13725769178833530782016-06-12T04:58:11.990+03:002016-06-12T04:58:11.990+03:00Можвли нешто което неси из ползвал дати кажат четр...Можвли нешто което неси из ползвал дати кажат четрябва да плашташAnonymoushttps://www.blogger.com/profile/07143755482541603845noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-114795473087868131.post-35647436675852884912016-05-25T19:54:56.484+03:002016-05-25T19:54:56.484+03:00Здравейте, искам да подам жалба срещу служител на ...Здравейте, искам да подам жалба срещу служител на Мтел. Каквъв е редът.Към кого да я напиша и на какъв адрес да я изпратя?Unknownhttps://www.blogger.com/profile/01121003817628300375noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-114795473087868131.post-78965798153693546962016-05-07T03:33:19.721+03:002016-05-07T03:33:19.721+03:00Здравейте, моят случай е свързан с политиката на М...Здравейте, моят случай е свързан с политиката на МТел спрямо роуминга в ЕС. Майка ми живее във Франция от няколко години и поддържа мтел абонамент. През него разговаряхме през ноември, за което й бяха таксувани около 50 ст/мин роуминг за входящ разговор и обща сметка около 260 лв. Поговорихме си. Служител на МТел обясни, че тарифата е такава, защото е много стара, а за да влезе в сила Евротарифата от 2014 г., която е с такса за входящ разговор 12 ст/ мин., абонатът изрично е трябвало да заяви промяна на роуминг плана. (Което до 2015 г .не е било направено). Съгласно Регламента на ЕП за роуминга в ЕС от 2012 г., цените на Евротарифата са пределни и влизат в сила за всички абонати, автоматично, като се допускат по-ниски цени за услугите в роуминг, но не и по-високи . Смятам, че изисквайки такова заявление, операторът Мтел е въвел излишна процедура, която може да доведе до нарушаване правата на потребителя, т.к. в случай че не бъде изпълнена от абоната, допуска прилагането на роуминг тарифа с пъти по-висока от регламентираната от ЕП. Запис по въпроса не открих на сайта на Мтел.<br />Въпросите са два.<br />Процедурата на МТел явно не е съобразена с Регламента от 2012, но дали той има задължителен характер за МТел? <br />Дали има краен срок, в който може да се подаде жалба /възражение към вече издадена и платена преди 6 месеца фактура? Ако приемем, че е неправомерно прилагана по-високата тарифа, може ли да се оспорват и да се изиска преизчисляване на всички такси за роуминг от 2014 г до края на 2015?<br />Забележка. Вече влезе в сила новата по-ниска евротарифа, която ще се прилага и от МТел автоматично за всички техни абонати, освен за тези, които имат по-добри условия.<br />Ще съм благодарна, ако някой може да отговори.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/03504753129759343898noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-114795473087868131.post-10902707068468620082016-01-26T19:04:44.296+02:002016-01-26T19:04:44.296+02:00Здравеите.имам следния проблем.преди 4 месеца се п...Здравеите.имам следния проблем.преди 4 месеца се прехвърлих от мтел ктм теленор със същия номер.и преди някоолко дни ми се обадиха че им дължа сума неустоика по договора защото не е бил приключил.а когато се прехвърлих в теленор не ми беше казано че договора ми не е приключил и ще платя неустоика по негоAnonymoushttps://www.blogger.com/profile/17098967920913233843noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-114795473087868131.post-72144840264870934382016-01-26T19:02:22.396+02:002016-01-26T19:02:22.396+02:00Здравеите.имам следния проблем.преди 4 месеца се п...Здравеите.имам следния проблем.преди 4 месеца се прехвърлих от мтел ктм теленор със същия номер.и преди някоолко дни ми се обадиха че им дължа сума неустоика по договора защото не е бил приключил.а когато се прехвърлих в теленор не ми беше казано че договора ми не е приключил и ще платя неустоика по негоAnonymoushttps://www.blogger.com/profile/17098967920913233843noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-114795473087868131.post-76152599412426837002015-11-09T23:45:44.179+02:002015-11-09T23:45:44.179+02:00значи си абсолютен дудукзначи си абсолютен дудукAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-114795473087868131.post-81754846806270876572014-09-01T14:40:12.204+03:002014-09-01T14:40:12.204+03:00Здравейте при мен ситуацията е такава,имах две кар...Здравейте при мен ситуацията е такава,имах две карти на Мтел от 2011г. не ги ползвам имах начислени сметки 280лв.В момента става така че са ми начислили близо 700лв. някакви неустойки.До тук добре започнаха да ми звънят от Frontex всеки ден и ме заплашват да не ви казвам какви думи използват просто е нещо страшно.Бихте ли ми казали как да постъпя какво да направя да ми се махнат неутойките да ми дадете образец които да го преставя и да ме оставят намира.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-114795473087868131.post-1512016624891367572014-03-10T14:41:56.425+02:002014-03-10T14:41:56.425+02:00Здравейте , ситуацията при мен е следната: Взех си...Здравейте , ситуацията при мен е следната: Взех си телефон от Мтел с две сим карти. Едната (1ви слот) е служебна , другата (2ри слот) е лична и на нея пуснах безплатен интернет както е логично за смартфон. Поставянето на микро-сим картите и първоначалните настройки бяха направени още на място в офиса на Мтел от техен служител. Още тогава си помислих , че може да се случи нещо подобно и казах на служителя на Мтел , че искам да забрани използването на интернет от картата в 1ви слот. Речено сторено. 2 месеца нямаше проблем , онзи ден получавам сметка - О ИЗНЕНАДААА сметката на картата в 1ви слот (тази със забранения интернет) е 260 лева , като разговори 30 лева и ИНТЕРНЕТ 230 лева. С доста ровене успях да разбера кога е станало , но на въпросите ми КАК и ЗАЩО в Мтел не успяха да отговорят. Защо не са спрели сим картата при достигането на кредитния лимит - няма кредитен лимит за интернет , той важи само за разговори. Въпросите и отговорите бяха нещо подобно:<br />Какъв е този трафик - Незнаем. Защо се е получил след като е забранен - Незнам. Какво заете - Колко ни дължите. Колко ви дължа - 230 лева. 230 лева за какво - За трафика , който трябваше да е забранен и за който нищо не можем да ви кажем. <br />:))) Честито <br />Звучи като шега , но е истина. 95% винате е моя , но дори и 5% да има шанс да се жалвам бих се възползвал. Въпроса е - За какво да се хвана в жалбата си ?Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-114795473087868131.post-69747511022429829352013-08-13T19:07:06.339+03:002013-08-13T19:07:06.339+03:00Трябва да ви дадат детайлна разпечатка от къде про...Трябва да ви дадат детайлна разпечатка от къде произтича това задължение. От там може да се ориентирате какво можете да обжалвате. Посъветвайте се с адвокат - сумата е голяма, така че хонорарът може да си струва. Успехpippohttps://www.blogger.com/profile/11311866156719132094noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-114795473087868131.post-16217708640504389962013-08-08T17:02:07.192+03:002013-08-08T17:02:07.192+03:00Здравейте, всеки ден ми звънят от КРОНОС искат да ...Здравейте, всеки ден ми звънят от КРОНОС искат да им дам 1708лв, който съм дължала на МТЕЛ. Никога в живота си не съм преживявала такъв психически тормоз. Моля ВИ помогнете ми.<br />Преди 2 год. МТЕЛ ми надписа сметка 1708лв за интернет хом бокс.Писах жалба до тях до КЗП, но нищо.<br />Свалихме един филм, надвишихме лимита-спряха интернета и казаха, че дължим 356лв, като чести хора платихме ги само и само да нямаме задължения, пуснаха интернета и следващитетри месеца вместо таксат от25лв получихме фактури с огромни суми 354,700,690.Платихме си филма от къде се появиха тези суми та ние вече нищо не пипахме. МОЛЯ ВИ ПОМОГНЕТЕ МИ.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-114795473087868131.post-20098348593206708312013-05-27T13:50:27.842+03:002013-05-27T13:50:27.842+03:00Има смисъл, но най-добре с адвокат и през съдИма смисъл, но най-добре с адвокат и през съдpippohttps://www.blogger.com/profile/11311866156719132094noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-114795473087868131.post-9494573706526594542013-05-26T20:44:11.632+03:002013-05-26T20:44:11.632+03:00Около нова година взех 2 карти към БОБ с еди-какви...Около нова година взех 2 карти към БОБ с еди-какви си условия,и специално погледнах-лимит 50лв.Понеже са ми крали телефон,и съм плащала повече от 300лв.,се навих-все 50 лв. докато реагирам ще преживея.Ползвах около месец и половина услугата,и бях изненадана със сума,която дължа-372лв.Писах 3 жалби,докато ми отговорят,с отговор на нещо,за което не съм питала-как са достигнати тези пари.А моят въпрос беше-аз съм подписала договор за ЛИМИТ от 50 лв.Защо е позволено да се достигне 7 пъти по-голяма сума.Има ли смисъл да продължавам ''кореспонденцията'' си с тях?Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-114795473087868131.post-59513359867419559942013-04-24T00:32:15.098+03:002013-04-24T00:32:15.098+03:00 Здравейте, имах случай преди време с Мтел. ... Здравейте, имах случай преди време с Мтел. От Хенди ме нахендриха. Предложиха ми към мой номер на Луп втори без месечна такса, а после и трети също без такса. Взех ги за брат ми и гаджето. После се оказа, че втория и третия верно са без такса, но 15 лв минимално месечно потребление. Правих гимнастики да се откажа, ама не стана. Като мина годината както си трябваше си подадох заявление за закриване, но в Мтел пък излезе, че го водили двугодишен договор. На самия договор с химикал човека от Хенди беше попълнил цифрата едно, но онеди от Мтел не го признаха. Подавах жалби и до КОМИСИИТЕ и нищо. Така си ме цомбеха още една година. Разкарах ги от Мтел. Сега ме пръцат от Виваком. От две години съм и фен, ама вече не. За февруари ме набутаха с интернет 30 кинта. Махнах си смартфона и си взех стара тухла. Март пък за 3 ЧАСА!!! ме цакаха със 130.74 лв за интернет без да имам такъв на телефона. Жалвах се, а пичовете от Вивата ми отговориха, че не знам кво правя с телефона си. Не стига че нямам телефон с интернет, ами е по 40 лв на час. Тоя път няма да платя и стотинка. Ако не ги е срам, да ме съдят. Замислям се при такава наглост, дали не ни меткат редовно със секундите при разговорите. Кой от Вас е сигурен дали разговора е бил 2 или 3 минутки преди месец, а? Ако на всеки абонат се увеличават автоматично или закръглят? Не ми се мисли. Приятели разправят, че БОБ били читави. Дали да се ориентирам натам или да си засила телефона в Перловската река. Единия оператор руски, другите византийски, направо да се фанеш за палците, пък и да си платиш. Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-114795473087868131.post-11317148456379894332012-10-08T20:56:23.174+03:002012-10-08T20:56:23.174+03:00Здравейте,много ще съм ви благодарна, ако някои мо...Здравейте,много ще съм ви благодарна, ако някои може да ми отговори как МТЕЛ ми включват мобилен интернет ,без да съм дала съгласие, че желая да се възползвам от такъв? Аз съм нов абонат от юни месец и още с плащането на първата фактура ме уведомиха че освен месечната такса им дължа пари и за мобилен интернет от 19.90 лв.,след което аз изрично помолих да го прекратят и те ми обещаха да го спрат само че трябвало да го платя и следващият месец защото нямало как да се махне от новата фактура като на третата ми обещаха всичко да е наред. Реших да им повяряам , но днес като отидох да си плащам сметката тя си беше същата. Попотах за интернета и ме ъвериха, че го вече е спрян, но пак го плащам ,посъветваха ме да си пусна жалба. Аз все още недоумявам как изобщо ми включват нещо, за което не съм си давала съгласието? Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/15529036111177256574noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-114795473087868131.post-54554049222362638382012-05-31T16:58:05.981+03:002012-05-31T16:58:05.981+03:00Да обърна внимание:
МТЕЛ не приемат заявления за п...Да обърна внимание:<br />МТЕЛ не приемат заявления за прекратяване на договар преди изплащане на всички дължими суми и това е незаконно!pippohttps://www.blogger.com/profile/11311866156719132094noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-114795473087868131.post-1039533055781416242012-05-14T12:34:09.852+03:002012-05-14T12:34:09.852+03:00Здравейте,от седмица се разправям със служители на...Здравейте,от седмица се разправям със служители на М-тел и съм безкрайно разочарована от тях.Моят номер и този на съпруга ми са част от група фирмени карти.Преди повече от година се преместихме от друг мобилен оператор ,но запазихме номерата си.И така всичко беше прекрасно до миналата сряда ,когато получих смс ,че съм достигнала 75% от кредитния си лимит.По договор картите ни са с 50 безплатни мин. към всички мобилни оператори , 1 ст. към М-тел бизнес и неограничени безплатни разговори в групата.Фактурата ни излиза на 28-мо число,кредитния ни лимит е 50 лева,което според смс-а означава ,че сме си изговорили безплатните минути и отделно сме навъртили над 40 лв. разговори,при което аз направо онемях.Тези телефони се използват предимно за разговори в групата ,но разбира се има и други,но никога до сега не ни се е случвало да надхвърлим чак толкова лимитите си.И така започнах да звъня на оператор и да обяснявам ,че има някакъв проблем.Изключително любезните служители твърдяха ,че всичко е в реда на нещата и че имам проведени разговори кум други мобилни оператори.След като обясних по телефона всичко на мъжа си получих смс ,че съм достигнала 90% от кредитния си лимит и предстои спиране на телефона ми.При което направо не можех да повярвам на очите си.Оказа се ,че безплатните ми минути в групата се плащат ,а на всичкото отгоре ми ги таксуват като към друг мобилен оператор ,защото номерата ни са от Глобул.Посъветваха ме да си дигна кредитния лимит ,за да не ни изключат телефоните ,а края на месеца щели да преизчислят минутите и да приспаднат като отстъпка надвнесеното за кредитния лимит.Но аз няма да мога да видя извлечение .И така до излизането на новата фактура ние ще навъртим някаква безбожна сметка, която ще трябва да платим.Anonymousnoreply@blogger.com