сряда, 19 януари 2011 г.

Пълномощно за уреждане на всички от наследник на починал - Статията е обновена

Нещо като генерално пълномощно за уреждане на всички имотни и данъчни въпроси във връзка със смъртта на едно лице, издадено от наследник. Същото може да ви е полезно ако ваш роднина почине и вие натоварите друг ваш роднина да уреди всички формалности. Дано не ви потрябва

П Ъ Л Н О М О Щ Н О



Подписаната ………………………… от гр. София, с ЕГН ……………………, с лична карта № …………….., издадена на ………………… г. от МВР - София, с постоянен адрес: ………………………………………………………………….……..
В качеството ми на законен наследник на, с ЕГН, съгласно Удостоверение за наследници № .... от ......

У П Ъ Л Н О М О Щ А В А М

......................, с л. к. № ..................... , издадена на ..............г. от МВР - София, ЕГН .............. , с постоянен адрес: гр. София, ул. „...........” № ..., ет. .... , ап. ... , със следните права:

1. Да ме представлява пред всички органи на централната и местната власт, включително, но не само: териториални подразделения на министерства, агенции, институти, регистри, комитети, държавни и/или общински ведомства, служители и други лица, ангажирани в държавни органи и/или общини и общински отдели, дирекции и други административни структури, Общинската поземлена комисия, Областните и общински дирекции "Земеделие и гори", Службата по геодезия, картография и кадастър, кметовете на общини, Главните архитекти на общини, всички инстанции на българските съдилища, териториалните подразделения на Националната агенция по приходите, нотариуси и др
2. Във връзка с правата, дадени по точка едно, да подава, подписва и получава всякакви молби, заявления, извлечения, скици и всякакви други документи.
3. Да ме представлява пред съответната териториална дирекция на Националната агенция по приходите във връзка с издаването и получаването на удостоверение по чл. 87, ал. 6 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс, с право да декларира от мое име всякакви обстоятелства, включително и липсата на мои непогасени публични задължения към държавата и общините.
4. Да координира процеса на отстраняване на всички недостатъци и неточности, свързани с собстеви имоти в съответствие с относимите.
5. Да решава всички текущи въпроси във връзка с преките и непреки данъчни и осигурителни права и задължения на Упълномощителя, включително, но не само регистрации, възстановяване, приемане на плащания, поддържане на отчети, данъчни и осигурителни ревизии, административни процедури и др.
6. Да контролира и управлява плащането и обслужването на дължимите от Упълномощителя данъци, такси и всякакви други данъчни и осигурителни разходи, включително, но не само подоходен данък, местни данъци и такси, както и всички свързани с тях лихви, глоби или други допълнителни плащания;

Всички права по настоящото пълномощно се предоставят без срок и следва да бъдат тълкувани в полза на упълномощената.


……………. 2000г.,
София



УПЪЛНОМОЩИТЕЛ : ………………………………………….

/…………………….....…………..……………………………../

За всяка банка, трябва изрично да я споменете в текста


П Ъ Л Н О М О Щ Н О

Долуподписаниата, ..........................., ЕГН: ............., л.к.№ ............. , с постоянен адрес: ................. , в качеството ми на наследник (съпруга) на имена, ЕГН ............, л.к. №.............., родена в гр. ............ , с постоянен адрес: ....................., почитала на .......... . в гр- ............ , съгласно Акт за смърт № ........  от .......... . на кмета на ................. Община и съгласно „Удостоверение за съпруг/а и родствени връзки“ с изх. № .........  от ........... . на смета на .................  Община,

Във връзка с уреждането на всички въпроси относно покойния ми съпруг и в качеството ми на наследник

УПЪЛНОМОЩАВАМ

.....................,

 

 

СЪС СЛЕДНИТЕ ПРАВА:

 

 

1.      Да ме представлява пред доставчиците на комунални услуги, включително, но не само, „Топлофикация София“ ЕАД, ЕИК 831609046, „ЧЕЗ Електро България“ АД, ЕИК 175133827, „ЧЕЗ Разпределение България“ АД, ЕИК 130277958, „Софийска вода“ АД, ЕИК 130175000, „Топлофикация София” ЕАД, ЕИК 831609046, мобилните оператори Теленор България ЕАД, ЕИК 130460283, Българска телекомуникационна компания ЕАД, ЕИК 831642181, А1 България ЕАД, ЕИК 131468980, както и пред всички доставчици на телекомуникационни, телефонни и кабелни услуги, с правото да сключва, прекратява и предоговаря слючени договори за услуги, да открива, закрива и променя партиди от мое име и от името и за сметка на покойния ми съпруг, както и да извършва всякакви други необходими правни и фактически действия;

2.     Да ме представлява пред всички юридически и физически лица, с които съпругът ми е имал потребителски отношения, с правото да сключва, прекратява и предоговаря слючени договори за предоставяне на предлаганите от тези дружества услуги като заеми, наеми, гаранционни отношения, застраховки, покупко-продажба, договори за предоставяне на всякакви услуги, както и всякакви други договори, свързани с обикновенния граждански оборот, които не са изрично упоменати в настоящото пълномощно, с правото да сключва, прекратява и предоговаря слючени договори, да предоговаря или погасява за моя сметка задължения, както и да подписва споразумения за разсрочване на съществуващи задължения;

3.     Да ме представлява пред съответната служба Местни данъци и такси на .................... община или друга община (ако се налага) във връзка с декларирането на данъци и имоти или други обстоятелства и факти, като подава и получава документи, и дакларира от мое име подлежащи на декларирани факти, както и да получава данъчни оценки;

4.     Да ме представлява пред Националния осигурителен институт във връзка с всички със следните права, които да упражнява от мое име в качеството ми на наследник: да подписва и подава документи, да подписва, представя и подава на хартия или по електронен път всички и всякакви документи, заявления, искания, молби, декларации и справки, каквито е необходимо да бъдат представени, да получава всякакви документи и удостоверения, включително електронни сертификати и иднетификатори, да извършва всякакви справки и да има достъп до и да получава всякаква информация, свързана с качеството ми н наследник, както и да извършва всякакви други фактически и правни действия от мое име, да предприеме всички действие по уреждане на всякакви пенсионни и осигурителни въпроси, включително да заяви обстоятелства и факти във връзка с правото ми да ми бъде отпусната наследствена пенсия.

5.     Да ме представлява пред .............. АД, ЕИК .............., при която покойният ми съпруг има открита банкова сметка, с право да извършва всички фактически и правни действия, включително да извършва справки, да подава заявления и молби, да получава информация и документи, да декларира обстоятелства, както и да се разпорежда от мое име и за моя сметка със средствата, останали по банковата сметка на съпруга ми в мой дял като негова наследница, включително и с правото да се разпорежда с тези средства както намери за добре, да ги изтегли или преведе по друга сметка, да ги раздели с другите наследници и да ги управлява по свое усмотрение, да извършва всякакви справки и да има достъп до и да получава всякаква информация, свързана с качеството ми н наследник, както и да извършва всякакви други фактически и правни действия от мое име.

6.     Да представляват пред органите на общинската администрация в гр. .................., със следните права, които да упражнява от мое име в качеството ми на наследник: да подписва и подава документи, да подписва, представя и подава на хартия или по електронен път всички и всякакви документи, заявления, искания, молби, декларации и справки, каквито е необходимо да бъдат представени пред общинската администрация, да получава всякакви документи и удостоверения, да извършва всякакви справки и да има достъп до и да получава всякаква информация, свързана с качеството ми н наследник, както и да извършва всякакви други фактически и правни действия от мое име;

7.     Да представлява пред всички държавни и общински органите в Република България, със следните права, които да упражнява от мое име в качеството ми на наследник: да подписва и подава документи, да подписва, представя и подава на хартия или по електронен път всички и всякакви документи, заявления, искания, молби, декларации и справки, каквито е необходимо да бъдат представени пред общинската администрация, да получава всякакви документи и удостоверения, да извършва всякакви справки и да има достъп до и да получава всякаква информация, свързана с качеството ми н наследник, както и да извършва всякакви други фактически и правни действия от мое име;

8.    Да ме представляват пред службите и поделенията на Агенцията по геодезия, картография и кадастър, в качеството ми на наследник, като имат право да подписват и подава документи, да подписва, представя и подават на хартия или по електронен път всички и всякакви документи, заявления, искания, молби, декларации и справки, декларират обостоятелства и получават скици, извлечения и справки, във връзка с имоти, собственост на покойната ми съпруга;

9.     Да ме представляват пред Службата по вписванията в качеството ми на наследник, като има право да подписва и подава документи, да подписва, представя и подава на хартия или по електронен път всички и всякакви документи, заявления, искания, молби, декларации и справки, да декларира обостоятелства и да получават копия от нотариални актове, справки за тежести, извлечения, във връзка с имоти, собственост на покойния ми съпруг;

10.Да ме представляват пред органите на Национална агенция за приходите (НАП), със следните права, които да упражнява от името ми на наследник: да подписва, представя и подава на хартия или по електронен път всички и всякакви други документи, заявления, искания, молби, декларации и справки, каквито е необходимо да бъдат представени пред органите на НАП във връзка с качеството ми на наследник, да получава всякакви документи и удостоверения, да извършва всякакви справки и да имат достъп до и да получават всякаква данъчна, осигурителна и друга информация, свързана с покойния ми съпруг, да подписва и подава документи за регистрация и дерегистрация, да подава декларации за наследство, както и да извършва всякакви други фактически и правни действия от името ми;

11.  Да ме представлява пред всички търговски банки в България, където съпругът ми може да е имал банкови сметки, с правото да получават информация, справки, да декларира обстоятелства, да подписва, представт и подават всякакви искания, заявления, молби и други документи, да получават всякакви документи и удостоверения, да извършват всякакви справки, както и да извършват всички необходими правни и фактически действия, неупоменати изрично в настоящото пълномощно;

 

Във връзка с упражняване на правата по настоящото пълномощно, всяко упълномощено лице има право да заплащат всички необходими такси, банкови комисионни, премии и други суми, да получава парични суми, да подписва, подава и представя всякакви искания, заявления, молби и други документи от мое име и за моя сметка, да получава всякакви документи и удостоверения, да извършва всякакви справки, да декларира обстоятелства и факти, както и да извършва всички необходими правни и фактически действия неупоменати изрично в настоящото пълномощно, включително и да упълномощи адвокати или други лица за това.

 

Правата по настоящото пълномощно следва да се тълкуват разширително и по начин, който във възможно най-голяма степен предоставя права на упълномощеното лице.

Настоящото пълномощно не е ограничено със срок и е валидно до изричното му оттегляне.

Упълномощените лица може да преупълномощават трети лица по своя преценка с всички или с част от правата по настоящото пълномощно.

 

 

УПЪЛНОМОЩИТЕЛ:

_____________________________________




Няма коментари:

Публикуване на коментар